Driftstörning i E-handeln?

21 november 2017

Är du – trots att du arbetar hårt för att undvika driftsstörningar – missnöjd med svarstiderna i dina system? Kan du följa transaktionen end-to-end?

57% av kunderna lämnar en tjänst om svarstiden är längre än 3 sekunder (*). Som e-handlare vet du redan hur avgörande snabbheten är. Särskilt under Black Friday och julhandeln när stora delar av årets intäkter står på spel.

Kan du se allt du vill se?
Har du visuell insyn i hela nätverket, i alla applikationer och i infrastrukturen – i realtid?

Kan du följa varje transaktion – end-to-end, även i efterhand?

Vi på Rebendo står alltid i beredskap för att hjälpa exempelvis transaktionsintensiva verksamheter med driftstörningar eller långa svarstider.

Vi på Rebendo hjälper våra kunder att

  • visualisera vad som händer/vad som hänt end-to-end i hela nätverket, i applikationer och infrastruktur för att minimera driftstörningar i affärsverksamheten.
  • förutse vad som kommer att hända end-to-end i hela nätverket, i applikationer och infrastruktur för att minimera risken för kommande driftstörningar i affärsverksamheten.

Kontakta oss

Om du vill kunna förutse eventuella driftstörningar – till exempel under julhandeln – kontakta oss akut på telefon 08 681 15 50, chatta här på vår webbplats, eller skicka e-post.

Källa:
(*)  Enligt Radware’s STATE OF THE UNION: Ecommerce Page Speed & Web Performance – Spring 2015. 


« Tillbaka