SNABBARE, STABILARE E-HANDEL

Snabbare svarstider ger bättre avslutsfrekvens och fler affärer än konkurrenterna.

57% av kunderna lämnar en tjänst om svarstiden är längre än 3 sekunder. (*) Som e-handlare vet du redan hur avgörande snabbheten är. Särskilt under tidpunkter när stora delar av årets intäkter står på spel som påsk- och julhandeln och Black Friday.

Du känner säkert till några av de mest självklara metoderna för att hålla din tjänst snabb och användarvänlig, som att undvika högupplösta bilder och filmer. Du kanske står redo att skala upp serverkapaciteten inför nästa intensiva handelsperiod.

Kan du se allt – i realtid?
Har du en karta över hela nätverket, alla applikationer och infrastrukturen – i realtid? Kan du följa varje transaktion end-to-end, även i efterhand?

Vi på Rebendo står standby för att stötta e-handelsföretag med driftstörningar eller långa svarstider hela året och särskilt förstås under viktiga handelsdagar som påsk, Black Friday och julhandeln.

Så visar vi helheten:

  • Visualiserar vad som händer i hela nätverket, i applikationer och infrastruktur.
  • Följer transaktioner end-to-end för att upptäcka flaskhalsar.
  • Bevakar användarnas svarstider i realtid.
  • Upptäcker och larmar om incidenter innan de växer till problem för användarna.
  • Identifierar grundorsaker till problem och driftstörningar så att de snabbt kan åtgärdas.

Med Rebendo-metoden slocknar aldrig systemet.
Vi hjälper dig att se hela bilden. Hela nätverket. Alla applikationer och varje transaktion end-to-end. Vi prognosticerar i förväg, håller dig á jour i realtid och spårar i efterhand.

Kontakta oss akut på 08 681 15 50, chatta här på vår hemsida eller hör av dig via mail så berättar vi mer.

Källa:
(*) Enligt Radware’s STATE OF THE UNION: Ecommerce Page Speed & Web Performance – Spring 2015